پنج روش کاربردی تبلیغات اینترنتی

1.    رباتهای چت
ما همچنان شاهد افزایش شدید ربات های چت در شرکت های تلفنی به عنوان یک ابزار ارتباطی با ارزش هستیم، که به ایجاد استراتژی بازاریابی و بهبود پشتیبانی از مشتری کمک می کند.بر طبق گفته گارتنر، در واقع، تخمین زده شده است که تا سال 2020، 85 درصد از تعاملات با رباتِ چت انجام خواهد شد.ربات های چت توسط یک گردش کار از پیش تعریف شده هدایت می شوند و بهتعامل با مشتری کمک می کنند و با پاسخ دادن به سؤالات یا ارائه پیشنهادات،این فرایند را سریعتر و تسهیل می کنند.استفاده از برنامه هایچت واقعا از استفاده از رسانه های اجتماعی فراتر رفته و مخاطبان آن را، از اکثر شرکت ها انتظار دارند.
2.    محتوای ویروسی
هنگامی که کلمه ی ویروس را می شنوید، به یک گربه ی ناز که نوزادش را در آغوش گرفته فکر می کنید. هنگامی که پزشکان، ویروس را می شنوند، به بیماری فکر می کنند.هنگامی که بازاریابان ویروس را می شنوند، آگاهی از نام تجاری و نشانه های دلار را می بینند.هر کس می خواهد مطالب خود را ویروسی کند. تیم های بازاریابی هر کاری را که می توانند، برای توسعه و تهیه ی محتوای ویروسی ارزشمند که منجر به درآمد می شود، انجام می دهند.با این حال، ایجاد محتوا که بالقوه برای انتقال ویروس است بسیار چالش برانگیز است و نیاز به اعتبار، سرگرمی ، شوخ طبعی و چیزهای وابسته به آنها دارد.

3.    استفاده از یک ناحیه ی جغرافیایی
برای بسیاری از افراد، دستگاه های گوشی همراه، همچون جسمشان می ماند. یعنی به هر کجا که می رویم گوشی نیز همراه ما می آید.به طور متوسط، کاربران در طول روز 75 برنامه مجزا در تلفن همراه را فعال می کنند، به این معنی که در طول روز در سراسر مکان های مختلف با دستگاه ارتباط برقرار می کنند.بازاریابان از تکنولوژیحصار جغرافیایی برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان و هدف قرار دادن آنها در هنگام ورود، ترک و یا اقامت در مناطق خاص، که به عنوان حصار جغرافیایی شناخته می شود، استفاده می کنند.حصار جغرافیاییمناطق خاصی هستند که اعلان های تلفن همراه را در زمانی که یک مشتریدر آن نقطه فعال است، اعلان می کند.در طی آن لحظات کلیدی، بازاریابان می توانند پیام های تبلیغاتی را برای کاربران ارائه کنند.حصار جغرافیایییک راه عالی برای ارتباط با مشتریان شما است که همواره در راه هستند.به یاد داشته باشید که مشتریان باید "برنامه" خود را مجاز به ردیابی مکان خود کنند.شما نیاز به برجسته کردن مزایای اشتراکگذاری مکان و نحوه بهبود تجربه مشتری خود دارید.
4.    نفوذگرهای میکرو
فکر می کنم از نفوذگرهای مؤثر به عنوان نفوذگران دیجیتالی با جمعیت بالغ بر 1000 تا 100،000 پیرو، استفاده می شود.تعداد مخاطبین شما را متعجب کرد؟ داده ها این تعداد را ثابت می کند. نفوذگران میکرو نسبت به نفوذگرهای کلان (که معمولا 10 میلیون دنبال کننده دارند)4 برابر احتمال بیشتری برای نفوذ ایده خود دارند.به احتمال زیاد بیشترین نفوذگرهای میکرو در مورد موضوعات خاصی فعالیت می کنند و دنبال کنندگان وفاداری دارند که علاقه خود را به اشتراک می گذارند و 90٪ از مصرف کنندگان به توصیه های آنها اعتماد دارند و تنها 33٪ به تبلیغات اعتماد می کنند.بیش از 32 درصد از کاربران اینترنت که قادر به مسدود کردن تبلیغات در سال 2017 بودند ، درنتیجه به طور فزاینده ای دسترسی به کاربران برای شرکت های تبلیغاتی سخت شده است و نفوذگرهای کوچک می توانند این شکاف را در 2018 افزایش دهند.
5.    وبلاگ نامِ تجاری
ما شرکت ها را با ایجاد وبلاگ های خود کنترل می کنیم.موضوعاتی مانند به روز رسانی شرکت، درگیر شدن در داستانهای مشتری، پست های برجسته مهمان و گرایش های مربوط به کسب و کار، به بازاریابان اجازه می دهد تا برند خود را پرورش دهند و در حالیکه تعاملات را در وب سایت خود ایجاد میکنند،با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.احتمال می رود که سال 2018 یک سال هیجان انگیز برای راه کارهای جدید و نوآورانه برای جذب مصرف کنندگان و افزایش آگاهی درباره برندها باشد.توسعه سریعِ فن آوری باعث می شود که آن را به طور فزاینده ای به چالش بکشد و تیم های بازاریابی باید به منظور حفظ آن نیازمند کشف، سرمایه گذاری، آزمایش و سازگاری باشند.آیا با روند موجود در این لیست موافق هستید؟ آیا شما چیزی برای افزودن به این لیست دارید؟